03/10/07

Lodhje

Pothuajse jam gati per librin eletronik qe kam premtuar. Duhet te pres disa dite shtypshkronjen edhe per librin ne leter. Nuk e di sesa dite duhet te pres, s'varet prej meje.
Mendoj qe t'i nxjerr te dyja versionet e librit njekohesisht.
Shpresoj ne mbeshtetjen morale te disa blogistave. Ndoshta do e shkruajne ndonje fjale te mire per librin ne blogjet e tyre. Mbi te gjitha uroj qe te jemi te gjithe mire me shendet, pastaj te tjerat rregullohen.
Jam shume i lodhur keto dite. çfare nuk kam bere!
I lodhur, i qete dhe optimist.

11 commenti:

meditime-pershtypje ha detto...

Ne e ke librin e pare,te uroj me kemben zvarre dhe per te tjere.Momentet e pritjes(une i kam provuar dhe i di mire!)jane te dhimbshme dhe,pa te qeshur,te them qe u ngjajne atyre grave qe presin te lindin.Mos qesh fare!Heqin ato te shkretat dhe betohen qe mos flene me burrat(te tyret,merret veshe!) se aq dhimbje heqin.Sa lindin,tak dhe bien perseri me barre.Keshtu eshte puna me librat.Sa te botosh te parin(ndoshta e ke botuar?!)tak dhe fillon dhe pergatit te dytin.Si puna e asaj thenies:oreksi vjen duke ngrene.Me behet qejfi dhe urime.

Erisel ha detto...

Flm per komentin Z. Hysi! jeni shume i sjellshem!

edrus ha detto...

Po hë de!
Po na bën edhe neve "me barrë" :)
Adresën time e ke... voglio un'anteprima :))))
In bocca al lupo!

Erisel ha detto...

Ok Edi, ti do te jesh i pari qe do e lexosh.
Ki pak dite durim se do e "pjellim" librin:)
Vorrei regalare un'anteprima anche a e.T ma non ho il suo email. Se mai ci pensi tu?

edrus ha detto...

OK!

Krasta Krau ha detto...

lini paradheniet edhe per ne... beniu gati librin sidoqofte... se per te prit presim...

Erisel ha detto...

Ok Krasta! Me gjithe qejf.
Nuk e kam adresen tende email.
Me shkruaj kur te duash ketu, e.selmani@virgilio.it

belle_fleur ha detto...

Duro i duruar te dalesh i fituar! Bej durim sepse puna e lodhshme qe ke bere gjate kesaj periudhe, do te shperblehet ne fund.

Fundjave te mbare!

Erisel ha detto...

Belle, te lumte goja!
Fundjave te bukur edhe per ty e natyrisht Vjeshte te kendshme ne NYC!

eni ha detto...

shume shume urime dhe suksese Erion!

Erisel ha detto...

FLM Eni, suksese edhe per ty e Paç fat!