26/10/07

Endrrat apo enderrat?

Ne lidhje me titullin e librit dhe per hir te gjuhes shqipe.

Une para se t'i vija titullin librit kam bere kerkime dhe titulli eshte ai i kopertines. ENDRRAT e thyera, dhe jo Enderrat. Po shoh qe shume lexues qe me kontaktojne, po e shkruajne ENDERRAT dhe po me duket vetja pak si injorant.
Ne gjuhen shqipe: Une enderroj- shkruhet me "e" ne mes. Ndersa per shembull: Endrrat e mia, "e" me dy pika lart Nuk Vendoset ne mes te fjales. Po i them keto sepse njerezit mund te mendojne qe nje autor qe s'di te shkruaj as titullin e librit, kushedi se çfare libri ka bere!! Une si çdo njeri bej gabime nga shpejtesia apo lodhja gjate shkrimit, por ne pergjithesi shqipja ime eshte korrekte.
Pra titulli i drejte eshte : Endrrat e thyera!

P.S vazhdoni ta shkarkoni librin: Ketu
Une keto dite s'kam kohe te shkruaj ne blog dhe sot e bera per te sqaruar titullin.
Ne rast se keni veshtiresi per shkarkimin e librit, jam ende i gatshem t'jua dergoj me email. Kontakt
Mund edhe ta vendos direkt ne kete blog por atehere do ta hapnin librin edhe ata qe s'kane deshire ta lexojne. Une dua qe librin ta lexojne vetem te interesuarit.

Nessun commento: