28/10/07

Nje nga kenget me te bukura!

Disa gjera behen vetem njehere ne jete. Kjo kenge mbetet unikale per ndjenjat e mia! Kur e degjova per here te pare para 10 vjetesh, po jetoja nje periudhe te lumtur. Heren e dyte qe e degjova isha i shpartalluar, por jo i pashprese!
Sot ndihem i lumtur dhe i realizuar!
Aisha! çdonjeri prej nesh ka Aishen e tij ne jete.

Ja dedikoj kete kenge nje vizitores se rregullt te ketij blogu. Edhe pse ajo poshteroj syte e mi te perlotur. Une s'kam ndermend ta urrej, perkundrazi i uroj shume fat! Dua t'i kujtoj qe disa gjera behen vetem njehere ne jete, si kjo kenge, apo si vallezimi Dirti Dancing. Edhe lotet e atij qe dikur e quanin E.. i Vogel, nuk perseriten me.
"Ditet e arta" mbaruan, edhe per ty. Fatkeqesisht!

8 commenti:

N.Ago ha detto...

Këngës fjalët nuk ia kuptova, natyrisht, por melodia e saj dhe ritmi melankolik, të bën për vete.
Të përshëndes!

Anonimo ha detto...

ejvAllah Erion :)

Erisel ha detto...

Pershendetje N. Ago,
Ka edhe nje version ne anglisht te youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Vu077-j95k8

Eshte hata fare!
Gjithe te mirat!

Erisel ha detto...

@ a.s. Une jam nga ata qe pelqejne ndarjet me nje buzeqeshje dhe me nje shtrengim dore, dhe jo me shuplaka apo grushte.

Me kete kenge doja te pershendesja nje person.Neve gabuam qe te dy.

E kam thene disa here. Qe ditet e arta quhen te tilla ngaqe zgjasin pak, perndryshe do te quheshin argjendi, bronxi. Ne varesi te plote me kohezgjatjen, aq sa mund te ktheheshin edhe ne dite llamarinash apo alumini.

Si thone italianet : Meglio un giorno da leone che cento anni da pecora!
" me mire nje dite si Luan sesa njeqind vjet si dele"

meditime-pershtypje ha detto...

Erion!ke shume te drejte:secil ka nga nje"Aishe!".Une i kam kushtuar qekur(nisur nga ky kengetar!)nje poezi qysh ne librin e pare timin ner vitin 1997.Zemergjeresia jote tregonse je xhetelmen dhe jo "burre namuzli"cereden beli!

Erisel ha detto...

Z. Hysi,
U kenaqa nga komenti juaj!
Mendoj se ne jete ka shume raste qe nevojitet edhe zemergjeresi, pavaresisht nga çmimi qe paguajme.

Kryesorja eshte qe te repektojme ndjenjat, zgjedhjet personale, dhe te kuptojme paksa pozicionin ku gjendet tjetri.
Keto qe them une nuk jane profeci, por mendimet e mia personale per jeten.
Secili le te zgjedhi rrugen qe i duket me e pershtatshme.

eni ha detto...

shume e bukur eshte kjo kenge ende e kam shume qejf! flm qe e solle ketu dhe na rizgjove nostalgji! fundjave te bukur!

Anonimo ha detto...

Aishe eshe kenge njesh dhe per mendimin tim sa me shume ta degjosh kete kenge, aq me shume te zgjatet jeta.
Kjo kenge eshte bere ne shume gjuhe (se fundmi ne indisht)por megjithate personalisht me pelqen origjinali.