23/10/07

Njoftim

Link i ri per te shkarkuar librin tim. Shkarkohet shume lehte dhe pa u regjistruar.
Mjafton te klikoni ketu. ose www.shqipfalas.com/enderrat_e_thyera.rar
Une po ju krijoj te gjitha mundesite ta lexoni gratis, dhe kjo ndodh mjaft rralle midis autoreve shqiptar. Kjo s'do te thote qe une po dhuroj nje liber te keq. Mesazhet qe kam marre nga lexuesit jane teper inkurajuese. Libri po pelqehet dhe mendoj se jo rastesisht e kane lexuar qindra shqiptare brenda dy javesh.

Ju ftoj ta lexoni dhe mirepres pershtypjet tuaja ne kete blog.

2 commenti:

Erisel ha detto...

Nga blogosfera e vogel shqipe i kam vetem nje borxh moral Edrusit pasi qe i pari dhe i vetmi deri tani qe shkruajti dy fjale te mira per librin tim.

Une them te qendroj ca kohe larg nga Blog-u, per arsye te ndryshme.
Tung

Anonimo ha detto...

EEEEEEEJ , fotografinë e kopertinës nuk e nxorri veç ... akoma :))))