19/05/12

Rrefim shumë i nxehtë. Për zbavitje

Femrat dëshirojnë edhe egërsisht...:-)   + 18 vjeç

Sa e bukur qenka bërë sonte, mendoj sapo ti hyn në zyrën time. E ka fajin minifundi xhins, thashë me vete kur hape shalët dhe u ule mbi prehrin tim.
Jam ende i ulur në karrige dhe ti u ule mbi mua me këmbë ta hapura... : Shoh se nuk paske të brendshme. Je gati..
 –S’dua puthje, të dua të egër... tregohu i dhunshëm, sa më i ashpër- the ti duke më çuditur.
Më sheh në sy me shprehjen e asaj që po pret... e unë s’të lë të vuash me pritje... paçka se po e vuaj unë mungesën e puthjes, po vuaj peshën tënde ne prehër:((
Të fus dorën poshtë atje ku mungojnë të brendshmet dhe minifundi i ngritur e fsheh disi pamjen po i lë kofshët e zbuluara.
Po të prek kofshët me një dorë e me tjetrën të përkedhel pubisin. Më bezdisin pak qimet.. e tua intime... por rezistoj:)))
Gishtërinjtë e mi të prekin me aq sa di unë, pa e ditur nëse të pëlqen ty...
Reziston pa më puthur, e nuk më lejon të prek gjinjtë, ndaj dora ime drejtohet nga të pasmet.. ehhh sa tule të bukura, sa prekje e ëmbël, po edhe një çjerrje me thonj, se ty të eksitojne thonjtë që të çjerrin prapanicën:DD
Po i pëlqen, mendoj kur ti fillon të njomesh tek seksi, e vendos të të fus pak gishtin... oooohhh, jo nuk e prisja që ti do lëvizje aq shumë sa të më shtrëmbëroje... gishtin e dorës.:D
Ti shtrihesh mbi skrivani se do ta bëjmë sipër tryezës së punës. – jo mbi skrivani moj shpirt, se ti jo vetëm që me thyeve gishtin, po do të më djegësh dokumentat me të prapsmet e tua të nxehta, do më thyesh kompjuterin kur të përdridhesh nga qejfi.- të them me atë maninë time për të mos mi prekur askush letrat mbi tryezë.
Zhvishem dhe të shqyej me dhëmbë bluzën e bardhë. Të kap për flokësh e të heq me dhëmbë sytjenat. Marrë rripin e pantallonave dhe të lidh duart. Dua të veproj si i ashpër, sipas porosisë tënde..
Kjo ka ardhur për vuajtje sonte, nuk do të bëj qejf, mendoj kur me dhunë të shtri mbi dysheme. Të puth me ashpërsi për kënaqësinë time, por ti refuzon e më pështyn në surrat. Siç duket e ben kastile qe te inatosem dhe te tregohem i dhunshem me ty..
 Të mbyll gojën më pëllëmbën e dorës dhe të lëpij seksin e në të njëjtën kohë të fus gishtin brenda... e vazhdoj këtë derisa ti dridhesh nga “vuajtjet”...
Po të kthej nga prapa për të prekur edhe një herë të prapsmet. Ja edhe disa shuplaka mbi tulet e prapsme, meqë dashke të vuash... Të penetroj nga pas në pozicionin lop..th..
duke ta çjerrë butësisht me thonj kurrizin.
Duart i ke ende të lidhura e më mungon kamzhiku hahaha . Do te doja edhe pranga me qellim qe te te "burgos". Ne burgun e te dashuruarve...
Shtytja ime vazhdon thuajse me përtesë e po zgjas pak si shumë. Të ledhatoj ashtu siç mundem edhe klitoris... ndonëse pozicioni lop..th .. nuk është fort i përshtatshëm :
 Më njomen gishtërinjtë kur të prek atje.. ti je bërë qull tek seksi.
    Të mbyll gojën më pëllëmbën e dorës dhe të lëpij seksin e në të njëjtën kohë të fus gishtin brenda... e vazhdoj këtë derisa ti dridhesh nga “vuajtjet”...
Kjo po gënjen, mendoj. Po kënaqet e nuk po vuan. Ah dreqin që nuk kam një kamzhik hahaha, e të qëlloj serisht me shuplaka prapa. E sapo mundem të ngul thonjtë, ndërkohë që shtyhem brenda teje aq sa kam fuqi. Goditjet bëhen ritmike, po afron çasti im, dhe ja tani në këtë moment po derdhem mbi kurrizin tënd duke rënë disa pika edhe mbi prapanicë...
Wow, sa qejf për mua, eh sa “vuajtje” për ty. Marrë sytjenat e tua e të pastroj kurrizin nga lëngu...
Ti rri e topitur. Hap gojën e thua të pabesueshmen;  -Të dua akoma më të egër herës tjetër.
   O Zot, them me vete. Këto vajzat nuk kënaqen kurrë.  hihihihi
        E.Selmani


Shënim: Lexo edhe tregimet e tjera ë këtë blog. Ose hidhu një sy librave të mi.

Nessun commento: