18/09/07

Fragmente dashurie

Shkëputa këto pjesë nga dy tregimet e mia të mëparshme

E dija qe ty te nevojitej koha jote, shpirt! Je shume fisnike! “ pati shqiptuar fjalet pa i besuar vesheve. I dukeshin fjale qe ai s’mund t’ia thoshte, por duke qene se e kishin prekur fjalet dhe trupi i saj nudo ishte me mire qe ai beri nje kompliment, ledhatim, ndoshta ate te fundit, prandaj perseriti disa here si i marre fjalet : “ je si shpirt! Je shume fisnike! nderkohe qe vajza po shtrihej ne krevatin e tij duke u pozicionuar sa me mire per te gezuar,”shijuar” depertimin e Rudit. Kesaj here ne brendesi.
---------
Po ta them troç që unë çmendem vetëm pas teje dhe habitem sesi mund të më rezistosh?! -Imagjino ne të dy duke shijuar buzët e njeri-tjetrit, sikur të provoje përkedheljet e mia, të dëgjoje rènkimin tim të eksituar! Do te doja të puthja sytë e tu, buzët e tua të ëmbla dhe të të lëpija, puthja e thithja çdo pjesè të trupit tënd. Parajsa qëndron këtu pranë teje dhe t’i vetëm duhet t’a pranosh që ke dëshirë të shkosh në parajsë, e gjithë kjo mund të ndodhi po të më pranosh mua, dhe rrugën drejt parajsës s’mund të na e ndërpresi askush, ngaqe ne të dy e meritojmë këtë kënaqësi sublime!
------
Bënë dashuri midis ngricës, mbrapa nje peme. Nuk mund të shtriheshin përtoke se kishte dëborë prandaj ajo mbèshteti duart te trungu dhe ai nga mbrapa plot kënaqësi dhe zjarr (zjarr i domosdoshëm për temperaturën – 6°) e penetroj në pozicionin lopthi. Po bënin dashuri plot ëndje. Ai e shtynte plot qejf dhe duke qenë se vajza ishte me trup të vogël ai i ledhatoj e shtrëngoj pa vështirësi së pari gjoksin e pastaj poshtë …. . Ishte shtytja e tij dhe njëkohësisht masazhi intim qe i dhane asaj kënaqesinë. Me kalimin e kohës ai kishte mësuar deri diku sesi u pëlqente femrave masazhi intim te klitori, paçka se nuk ishin të gjitha njësoj, me pak delikatesë e ndjenjë, ndoshta edhe me pak talent; suksesi arrihej. – Es hat mir sehr gefallen ( më pëlqeu shumë)!- tha ajo plot buzëqeshje.“Ku m’i gjen këto fjalë kjo? Unë do sëmurem, e kam prapanicën akull” mendoi ai. Ai e përkëdheli sërish.- Faleminderit ëmbëlsirë!

E.S

5 commenti:

belle_fleur ha detto...

"puthe qe te shpetosh":))

Erisel ha detto...

Belle, Me duket se e ke fjalen per filmin "Udha e shkronjave".

ET ha detto...

e penetroj në pozicionin lopthi.
...............................Unë do sëmurem, e kam prapanicën akull”
..................................
s'e mora vesh stilin.

belle_fleur ha detto...

eeeeeeeee si nga vlora:))

Erisel ha detto...

ET, ne tregimet e mia une perdor " stile internacionale" nganjehere edhe Stile Sublime, prandaj eshte i natyrshem edhe pak Moskuptim:)))

Behu gati te me besh pak publicitet per librin tim qe do publikohet pas pak ditesh(me kismet te Zotit).