03/08/07

Koment ( webcam mesazh)

Sa te dhunshem jemi ..........

7 commenti:

edrus ha detto...

S'para e kam zakon që të shikoj filmat nga youtube(shkak është lidhja ime e avashtë e internetit), por këtë mesazh e prita deri sa u shkarkua dhe e ripashë disa herë.
Komplimenti Erion, sepse s'është e thënë që duhet të dalim me shpatë në dorë për të thënë fjalën tonë, e thënë me thjeshtësi, ashtu siç je shprehur, ka vlera shumë shumë më tepër se 'ftesat' nëpër faqet e gazetave të 'firmave' të mirënjohura.

akull-naja ha detto...

Bravo, Erion!

Erisel ha detto...

Te dashur akull-naja dhe edrus!
jeni shume te sjellshem me mua, FLM!
Une shkruaj edhe per nje Ideal( edhe pse dikush nuk e beson).
Pse shkruajne disa gazetare keto gjera? A duhet te kete nje ideal gazetari apo duhet vetem te shesi sa me shume gazeta!
Po te isha Botues do te parapelqeja qe gazeten time ta blinin 1 mije persona dhe t'i sherbente dikujt per te mire, se sa te shisja 20 mije gazeta dhe t'i çoja lexuesit drejt depresionit etj., etj.,

Do te falimentonte gazeta do te thote dikush. Mund te ndodhte edhe keshtu, por si i thone italianet (Meglio un giorno da leone che 100 anni da pecora)

Erisel ha detto...

Lind pyetja. A ka mundesi qe nje blogist si E.S flet per ideale?
Ata qe me njohin personalisht mund te thone diçka me te hollesishme mbi kete.

akull-naja ha detto...

Erion, une e kam lexuar shume pak Mustafain, e kam pare dhe nja dy here ne TV, po mjaftueshem per te dale ne perfundimin qe deri aty ku shkove ti, as nuk i ka vajtur mendja.

Per me teper, pas gjobes se vene Top-Channel nga policia tatiomore, Mustafai, si gazetar i ketij grupi s'mund te kerkoje gje tjeter veçse te nderseje turmen kunder qeverise.

Fundjave te bukur!

Erisel ha detto...

Akull-naja, do te doja te isha poet per te te kushtuar nje poezi.


Gjithe te mirat

**GISHTEZA** ha detto...

SUPER E BUKUR MA LEJO TA PUBLIKOJ NE FORUMIN BOTA JUAJ ERION