26/08/07

Kampionati

Rifilloi kampionati më i bukur në botë, siç quhej më parë kampionati i futbollit italian.
Sot ka të ngjarë që të mos jetë më i bukuri, por më i shtrenjti per t'u parë.
Ka vite që biletat në stadium janë shtrenjtuar dhe ndeshjet shihen me pagesë në TV.
Sporti më popullor në Evropë është bërë biznes i madh.
Paguan nga shtëpia 6 euro sikur te shkoje në kinema.
Ndoshta pas disa vitesh do shpikin ndonjë sistem ku do të na duhet të paguajmë bie fjala
1 euro per çdo blog që vizitojmë.
Atehere do të përfundonte edhe "ngujimi" ynë në blog.
Edhe kjo na mungonte!
Shpresojmë mirë.

3 commenti:

Anonimo ha detto...

shshshshsht... ç`ke që krruhesh !? :)

edrus ha detto...

Kris... do rrosh me shume ;))))

Erisel ha detto...

E vertete Kris. E mbyllim kete "krruarje" se do marrim veten me qafe.