08/08/12

Gjurmët e dashurisë nëpër perëndim

Dyshimi për ndjenjat e saj i lindi për herë të parë kur ajo i kishte thënë në telefon: “Për ditëlindjen time ti nuk ndodheshe në qytet dhe unë fjeta... gjumë... me bashkëshortin tim”.
Tregim i ri nga ERION SELMANI
– Ashtu he!? A të pëlqeu? - e kishte pyetur ai me ironi të përzier me dozë xhelozie.
Ai qe një njëzet vjeçar i dashuruar me femrën e jetës së tij... siç po i dukej atij në gjashtë muajt e fundit. E dashuronte me gjithë shpirt, paçka se e dinte se ajo histori nuk do të kishte të ardhme...
  Qysh?! Fjeti me të shoqin sepse i dashuri sekret nuk ndodhej në qytet? E ku qëndronte çudia se një grua flinte... me bashkëshortin?! Mbase çudia e madhe qe se ajo e kishte prekur një temë për të cilën s’duhet ta hapte gojën... pasi heshtja ndonëse të bluante përbrenda, të paktën nuk të hapte plagë të reja.
Por lotët e saj qenë kthyer thuajse në kuje kur kohë më pas ajo tentoi të hidhej midis shinave të trenit për të qenë e shtypur nga treni, për t’u flijuar për dashurinë e tyre të pamundur, të paligjshme. Ai e shtrëngoi fort dhe e tërhoqi dhunshëm duke e nxjerrë nga stacioni i vogël periferik në jug të qytetit të madh gjerman. E pikërisht atje ajo pa i ndërprerë lotët i kishte thënë
- Jam shtatzënë me ty pasi me burrin nuk kam fjetur qysh prej datëlindjes para tre muajsh, kurse mjeku më tha se jam shtatzënë prej 6 javësh, domethënë është fëmija yt!......................VIJON


Gerti u tmerrua nga fjalët e saj. Ajo donte të hidhej poshtë trenit për të mbyllur gjithçka... përfshi historinë e tyre pa fund e krye.
Nuk ishte krejt faji i qytetit të huaj fakti që do të mbetej më mbresëlënësi i rinisë së tij nëpër Europë. Gerti kishte mbërritur atje në veri të Europës nga Shqipëria kur ishte në moshën 18 vjeç e kjo e bënte qytetin e madh pakëz vendimtar për djalin e pamësuar me qytete luksoze, me aq rregull, pastërti, edukatë qytetare, e tek tuk edhe ndonjë të çmendur. Qyteti i huaj me hijen e tij të rëndë i kishte dhënë jo vetëm disa mësime të vlefshme tashmë njëzet vjeçarit shqiptar, po edhe një histori dashurie e cila për shumë arsye do i mbetej e pashlyeshme nga kujtesa...
- Ti e dashur e di se unë do iki nga ky qytet dhe po ma bën kastile. Apo jo Denisa? Ajo nuk u përgjigj, biles ndërpreu lotët dhe nxori nga çanta analizat mjekësore për të vërtetuar shtatzëninë. Gjithsesi nuk i dihej se me kë e kishte shtatzëninë. E kush e kishte kontrolluar se sa herë flinte... me bashkëshortin. E ku ta dije nëse ajo kishte edhe një tjetër të dashur sekret?! Pra, ndërmjet recetës mjekësore vërtetohej shtatzënia po jo atësia e embrionit...
- Midis nesh s’ka të ardhme e dashur. Unë jam këtu në mërgim dhe o sot o nesër do iki nga ky vend. Ti ke një martesë jo të lumtur dhe papritur je shtatzënë me mua. Nuk e di, s’ka kuptim, më jep ca ditë kohë të mendohem...
– Po Gerti, e kuptoj që të ra si bombë, mendohu shpirt po mos e shkatërro lumturinë tonë. Unë jam e gatshme ta lë burrin për ty, për bebin tonë - thoshte ajo duke fërkuar barkun sikur të donte të ledhatonte bebin...
Pas një jave ai e telefonoi për të lënë takim.
Kur u takuan, ajo foli me vendosmëri:
– I dashur ti do bëhesh prind, do të bëhesh bashkëshorti im edhe pse je më i ri se mua.
Midis tyre kishte nëntë vjet diferencë në moshë. Denisa foli gjatë duke mos harruar të fliste për ngjyrën e syve të bebit, lëkurën, e padyshim edhe për aromën e lëkurës. Ajo e donte me aromë bregdetase, si lëkura e të dashurit të saj i lindur në brigjet e Adriatikut. Nuk dihej me qartësi nëse “fajin” e kishte deti Adriatik që i jepte lëkurës së trupit aromë ndryshe nga ajo e gjermanëve apo hunda e gruas gjermane që funksiononte disi ndryshe... pra qe hundë më e nuhatëse.
- Do flas me burrin tim, do ia them të vërtetën kur të vij momenti. Denisa i tregoi rreth planit të saj për t’u ndarë dhe dukej thuajse e sigurt në atë që thoshte.
- A e di ti se ç’më ka ndodhur moj zemër? Dëgjo Denisa unë do largohem nga ky qytet. Më ka ardhur letra e transferimit nga ministria e të huajve.
- Hej, Gerti! Ku do shkosh?- pyeti ajo me sy të egër, thuajse të pashpirt.
- Në Frankfurt më kanë degdisur - tha ai me pamje fukarai.. si ai që po humbiste gjithçka për t’u bërë ende më i varfër...
- Po këtë quan degdisje ti? Gerti, po Frankfurti është rreth 70 km prej këtej kështu që jemi afër, gjysmë ore me tren - zëri i saj u bë i qetë kur mësoi emrin e qytetit. – Ti ke qenë atje dhe e di se është alamet qyteti. I dashur po ti qenke për të uruar.
Ai gëlltiti pështymën dhe nuk po gjente fjalët e duhura.
– Eja pimë ndonjë gotë ujë në klub se m’u tha goja - i tha ai duke u nisur i pari drejt lokalit pas kthesës së rrugicës. E dinte që kjo ishte hera e fundit që takoheshin ndaj meqënëse ajo ishte ose kishte qenë e dashura e tij, ai deshi ta qeraste me pije për herë të fundit. U rehatuan në lokal dhe ai i tregoi hollësirat e transferimit.
- Ju këtu në Gjermani paskeni të paktën dy qytete me emrin Frankfurt. Njëri është ai i madhi këtu pranë nesh mbi lumin Majn dhe na qenka edhe Frankfurt-i i vogël andej nga kufiri polak, mbi lumin Oder më duket. Po ende s’e kam parë hartën gjeografike... - tha ai.
- Po e di këtë. Atëherë ti Gerti cilin Frankfurt ke zgjedhur?
- Unë nuk përzgjodha asnjë nga të dy. Jam i detyruar të vete drejt kufirit polak, pra në Frankfurt-in e vogël...
- Po si kështu?! Na shkatërruan dashurinë tonë. Na ndanë. Gerti po pse nuk proteston?
- Çfarë proteste? Të bëj luftë me qeverinë? Ata më dërgojnë policët dhe më kapin për leckash për të më nisur drejt e në Shqipëri.
- Shumë larg kufiri polak. Sa km janë që këtu? Pyeti ajo me buzë të shtrembëruara... – Denisa, s’kam kurajo ta hap hartën, po nga ajo që më kujtohet nga gjeografia janë të paktën 1mijë km, ndoshta 1300 km për të mos thënë më tepër, prapëseprapë s’kam guxim ta prek hartën.
- Ohh Zot, sa larg! Po bebi ynë? Do rritet pa ty?!
- Nuk e di Denisa. Bëj atë që të duket e përshtatshme. Për mua kjo histori mbaron sot, dhe më vjen shumë keq. Tek e fundit unë jam emigrant dhe si i tillë do lë gjurmët e mia nëpër tokë të huaja, ndoshta edhe një fëmijë, po ky qe fati im i hidhur, ndoshta fatkeqësia ime e madhe.
- Ky qe çmimi që më duhet të paguaj thuajse për një hakmarrje të padeklaruar personale të detit Adriatik, i cili ndoshta i fyer nga ikja e mijëra njerëzve na dha një mësim të mirë... jo vetëm mua.
Në të njëjtën kohë ky është çmimi që duhet t’i paguajmë perëndimit të ftohtë, me këto lule pa erë, me birrari gjermane të tejmbushura me pijanecë... me femra shtatlarta që mbeten shtatzëna me emigrantët dhe flenë me burrat e tyre vetëm me raste ditëlindjesh... ose kur festojnë pashkët apo vitin i ri. Madje do ta quaja haraç këtë çmim të “dhunshëm” që na u desh të paguajmë për të arritur deri këtu, për të qëndruar këtu e për të braktisur edhe të dashurën bjonde, ndoshta edhe bebin... gjermano-shqiptar.
Ai vazhdoi ligjëratën...
- Pra nga Adriatiku deri në lumin Ren, ku u njohëm bashkë. Nga Ren-i deri në lumin Majn ku shkela për herë të parë në Frankfurt, e sot zbulova edhe një tjetër lum me emrin Oder, po që paska një tjetër Frankfurt të vockël përsipër në mos gaboj, biles do të doja ta gaboja jo vetëm emrin e lumit po edhe kufirin polak. Do të doja që gjeografia të mos ekzistonte fare. Po ta marrësh hollësisht, unë s’jam peshkatar që të rri mbi lumenj...:)
- Gerti, hera e parë që flet kështu. Më preke shumë - tha ajo pa derdhur lot... mbase ajo nuk kishte qarë kurrë me gjithë shpirt. Bën vaki që ajo të mos e kishte dashuruar kurrë, e pas pak Denisa foli sërisht - Të paktën do pish kafe edhe në Poloni, e do kesh rast të lësh gjurmët e tua.... nëpër tokë polake, me ndonjë zonjushë... të ëmbël e sqimatare.
- Unë s’jam këtu për të soditur kufirin gjermano/polak, s’jam këtu për të bredhur nëpër kafene e megjithatë s’di ku të mbytem... Në këtë qytet i kam të gjitha gjërat, këtu je edhe ti. Larg teje do të jetë ndryshe... pa ditur asgjë për bebin, nëse do të lindi... Ai heshti dhe mendoi me vete “nëse bebi është i imi..” sa pyetje e dhimbshme. Kjo pyetje mbeti përherë pa përgjigje zyrtare.
Më pas dolën nga klubi, u puthën midis lotësh duke u ndarë përgjithmonë. Gerti qau si fëmijë... Denisa kishte qenë në mos femra vendimtare, ajo më domethënësja për vitet e rinisë së tij.
Gerti u bë gati për të vajtur drejt qytetit pranë kufirit polak. Në stacion të trenit nuk vendoste të hipte në tren dhe treni i parë u nis pa të.
“E ç’më duhet mua qyteti gjerman andej nga kufiri polak? Kujt i kishte shkuar në mendje për të pirë kafe në Poloni?” tha me vete plot nerva. Po ikte nga qyteti më i rëndësishëm i rinisë së tij dhe e vuante këtë ndarje... Në qytet do mbetej Denisa e ndoshta një fëmijë i tij, për të cilin nuk do mësonte kurrë të vërtetën... Gjithmonë nëse kishte diçka të vërtetë në shtatzëninë e Denisës.
Grisi biletën e trenit dhe nxitoi të blinte një tjetër biletë me destinacion disi të paqartë. Ai kishte vendosur t’i binte rreth e rrotull Europës, e nëse kjo nuk do të realizohej, domethënë rreth e rrotull, të paktën do të donte ta përshkonte tejpërtej: pra mes për mes, për të mos i mbetur merak... asgjë. Ndryshe për çfarë arsyeje e braktisi bregun e Adriatikut?!
Në tren iu kujtua edhe një herë Denisa... Ndoshta gratë e huaja dhe në përgjithësi gratë e martuara që tradhtonin e justifikonin tradhtinë në sytë e të dashurit duke i thënë të dashurit se qe e dashuruar marrëzisht pas tij. Mbase kjo qe edhe e vërteta, po hajt zbuloje të vërtetën...
  Gjatë udhëtimit me tren imagjinonte qytete dhe shtete të reja. Ai tha me vete: “Unë do ta depërtoj Evropën si të ma dojë shpirti. Ah ti moj e bukura Evropë, paçka se qenke disi e ligë për të mos thënë e pashpirt...”
   Po edhe kjo bukuria e Evropës, pashpirtësia e saj varej nga këndvështrimi dhe natyrisht nga situata që përjetohej.... madje edhe nga mosha në të cilën përjetoheshin ngjarjet vendimtare... Ato të pashlyeshmet nga kujtimet.
http://erisel10.blogspot.com/