30/07/09

Muaji i pushimeve

Te gjithe kemi nevoje per te pushuar.
Ne breg te detit per t'u qetesuar. Muaji gusht eshte i shumepritur per shume njerez, dhe une jam njeri prej tyre.
Ja pra, po afron periudha e pushimeve te veres. Te gjithe behemi pak "egoista" ne kete periudhe kur i kushtojme aq shume vemendje, diellit, detit e argetimeve te ndryshme.



Edhe ti vizitore besoj se je i lodhur nga puna, jeta e perditshme, madje edhe nga kompjuteri yt qe te ka lodhur syte dhe krijuar iluzione te panumerta.
Perballe kompjuterit gjithçka duket e kapshme, e lehte, krejt ndryshe nga ajo qe shihet e ndodh ne rruget e vendbanimit tuaj.

Ok miq! Edhe une po shkoj ne plazh. Nuk do te jete nje udhetim spektakolar tejpertej Mesdheut siç mund te dyshoj ndonjeri :-)) Jo, nuk eshte aspak keshtu.Po gjithsesi jam i bindur qe kam bere zgjedhjen me te bukur.
Kalofshi mire pushimet e veres!
Mirupafshim!