08/11/07

Sondazh per librin tim

Po te deshironi merrni pjese ne sondazhin djathtas.

Per ata persona qe nuk e kane lexuar po u jap edhe kete mundesi te fundit. Kesaj here libri (File PDF) hapet menjehere dhe pa u shkarkuar. Mjafton te klikoni ketu: ose http://filmashqip.altervista.org/Endrrat_e_thyera.pdf . Eshte falas!

Kjo eshte dhurata ime e fundit per ju. Se shpejti libri do te lexohet vetem me pagese.
Tashme shumica e atyre qe e meritonin gratis e kane lexuar, prandaj s'kam arsye te bej dhurata pergjithmone. Pra, lajmeroni edhe te tjeret per kete peshqesh / dhurate te fundit.
Ndoshta nje dite do e kerkoni e s'do e gjeni librin. Ku ta dish?!

E.Selmani

6 commenti:

Erisel ha detto...

Familja ime ne Vlore me njofton se neper librari jane shitur brenda pak javesh 30 libra ( i postova une ). Pas perfundimit te sondazhit une do shkoj ne Shqiperi per promovimin dhe perhapjen e librit.

Ju uroj qendrim te kendshem ne kete blog!

Erisel ha detto...

Kur te vete ne Shqiperi do ta pija nje kafe ne VL ose TR me gjithe qejf me ndonje admirues/e te ketij libri.

Perveç Vlores do vete edhe ne Tirane sepse kam takime me nje shtepi botuese dhe kryeredaktorin e nje gazete te madhe.

Erisel ha detto...

Ne qofte se ti qe po me viziton miremban nje Blog apo Forum, te lutem vendose kete link ne Website tend per te pakten 1 jave: http://filmashqip.altervista.org/Endrrat_e_thyera.pdf

Po te duash shkruaj dy fjale per librin dhe vendos foto-kopertinen.

E gjithe kjo vetem po pate deshire. Nuk detyroj askend. Do te jem mirenjohes po ma bere kete nder. Perndryshe Gjithçka eshte Reciproke !!
FALEMINDERIT PER VIZITEN!

**GISHTEZA** ha detto...

Libri flet per nje realitet te hidhur shqiptar.E kam lexuar kete liber tre here e mendoj ta lexoj serisht ,humbas ne te ,e sa here perjetoj ne te.Ky liber eshte shkruar ne nje menyre shume origjinale.Ke duar te arta Erion urime nga une.

Anonimo ha detto...

Te kane ofruar ndonje gje shtepite botuese Erion? Apo ...kush i merr vesh ata...
Fat te mbare e ishalla me ndonje kontrate te majme!

Te kontaktuan ata mbasi pane suksesin ne internet?

Erisel ha detto...

Flm shume Gishteza ! Je Fantastike!!!

Rawel, eshte shpejt per te folur per kontrata te majme. Librat jane si puna e veres se mire. Sa me shume kalon koha e aq me teper vlejne.
Populli yne thote: " Avash, avash behet shelegu(qengji) dash " ;)))
Flm per viziten dhe komentin!