21/10/08

Si kenaqen femrat


Kohë më parë diskutova me miqtë  nëpër forume në lidhje me kënaqësinë e femrave.

Pas shumë replikash arritëm njëfarë konkluzioni Jo shkencor! Më tepër sesa konkluzion është vetëm opinion.

Tregohu xhentil!Bëji komplimente!
Tregohu Bujar, jepi dhurata!Respektoje!

Jepi kohë kur ajo nuk është gati për marrëdhënieThuaj fjalë të ëmbla!
Përkëdhele femrën, Admiroje, Dashuroje,
Mos harro ti blesh herë pas here lule .

Eshtë shumë e thjeshtë, mjafton të keni dëshirën e mirë për ta kenaqur të dashurën tuaj.:)

3 commenti:

xhenius ha detto...

"E sei sicuro che ti lascerà"
jemi teper te komplikuara,as ne nuk e dime ç'duam.

meditime-pershtypje ha detto...

E meriton te mbash leksione dashurie se,sic kam vene re,di te dashurosh.Mua,sado qe i kam harruar keto"pune te renda",prape se prape,atje me rri mendja.
Perqafime,Perparim Hysi
21 tetor 2008

Erisel ha detto...

Përshëndetje Xheni,
asgjë nuk është e sigurt. Ky ishte vetëm një Opinion.
Me sa kam parë shumë femra kënaqen kështu, por ka shumë të tjera që nuk kënaqen kurrë, dhe kjo ndodh jo për fajin e meshkujve:)

I dashur Z.Hysi!
Si gjithmonë jeni shumë i mirë!Kryesorja është që ju të gëzoni shëndet!

Ju përqafoj!