20/07/08

Ditëlindja ime

Sot (20 korrik) kam datëlindjen dhe në shtëpinë time po përgatitemi për darkën pasi kemi disa mysafirë. Thënë ndryshe, festë e vogël në familje.
Nuk e di nëse do më bejnë dhurata, dhe ju vizitorë mos u trembni se nuk ju kërkoj dhurata;-)))
Përkundrazi, çuditërisht me rastin e ditëlindjes jam unë ai që ju bëj një dhuratë të vogël e modeste.;)
Lexo më poshtë.
------------
Një udhëtim i ndërprerë dhunshëm e rifilluar plot shpresë.
Disa ëndrra të thyera në mes, pa mëshirë.
Identiteti i humbur dhe rifituar.
Zbulimi i një dashurie të përjetshme
Ndoshta edhe një përvojë e çmuar !


Për ata që akoma nuk e kanë lexuar këtë librin tim (mikroroman, i thjeshtë dhe i këndshëm) i ftoj ta lexojnë këtë e-book me titull ENDRRAT E THYERA. Eshtë gratis.!!http://www.albemigrant.com/endrrat_e_thyera.pdf
JU UROJ LEXIM TE KENDSHEM DHE PUSHIME TE MBARA
Përzemërsisht
Erioni

10 commenti:

meditime-pershtypje ha detto...

100-vjec i dshur mik!Pace vetem dite te bardha dhe t'u plotesofshin te gjitha deshirat!
Perqafime nga Perparim Hysi
20 korrik 2008

edrus ha detto...

Edhe 100 Erion!
Shëndet e lumturi në familje dhe shoqëri.

Erisel ha detto...

I dashur Z. Hysi!
Faleminderit shumë për urimet!
Gjithashtu shëmdet e lumturi për ju dhe të dashurit tuaj.
Përqafime

Edi, rrofsh sa malet! Më gëzove shumë me urimet e tua.
E vizitoj shpesh blogun tënd të ri andej nga Shqipo.com
Padyshim ti je blogisti më i njohur në gjuhën shqipe. JE i Modh!!!!!

eni ha detto...

e paske nje dite pas meje.shume urime ndonese me vonese :)

Erisel ha detto...

Pershendetje Eni!Te falenderoj!
Shume urime edhe per ty, ndonese jemi me vonese qe te dy :))
Nuk e dija qe edhe ti je Gaforrja ne horoskop!

dARIEN ha detto...

Erisel djali, Gezuar. Edhe 100 vjeç lal, e gjithe te mirat.

Erisel ha detto...

Darien, te falenderoj nga zemra ty dhe gjithe te tjeret. Me behet shume qejfi!
Gjithe te mirat!

**GISHTEZA** ha detto...

me fal per vonesen se dija se kishe pasur ditelindjen
urimet me te mira e u befsh 100 vite
[IMG]http://i301.photobucket.com/albums/nn60/pietralavica/AUGURI.gif[/IMG]

**GISHTEZA** ha detto...

me fal per vonesen se dija se kishe pasur ditelindjen
urimet me te mira e u befsh 100 vite

**GISHTEZA** ha detto...
Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.