30/12/07

Faqet

Tashme eshte lajm zyrtar. www.faqet.com nuk ekzistojne me sipas nje shpalljeje te pakuptueshme qe lexova atje. Ndodhi krejt papritur dhe nderkohe qe ishte shpallur versioni i ri modern per FAQET. Me vjen keq sepse kam ca foto dhe shkrime atje, te cilat i humba pergjithmone. Njoftimi eshte krejtesisht i paqarte. "Faqet tani jane bere pjese e rrjetit nderkombetar face2page.com" Pra duhet rifilluar gjithçka nga e para me sa kuptohet. Po shkrimet tona te vjetra??

Po e modifikoj kete shkrim sepse kam lajme te reja !

Administratori zyrtar i FAQET.COM thote se do t'ju krijoj mundesine anetareve te marrin shkrimet e vjetra. Une personalisht kam atje disa shkrime qe nuk i kam konservuar dhe me sa po kuptoj do te mund ti kem serisht.
Ndoshta u tregova pak i nxituar me shkrimin e meparshem, por gjithashtu " Gorani Studio " do te kishte vepruar me mire te sqaronte te interesuarit nepermjet nje e-maili apo njoftimi te detajuar, pa u krijuar keqkuptime.