10/11/11

Mireserdhe

Hera e parë këtu ? Shfleto rubrikat e ndryshme dhe nuk do të pendohesh.

Po punoj për një roman të ri duke modifikuar projektin tim fillestar për një përmbledhje me tregime e novela.
Materiali i bollshëm që kam ndër duar më jep mundësine e kënaqësinë të bëj këtë zgjedhje.
   Ndoshta po afron momenti që të publikoj një libër sa më dinjitoz e të larmishëm. Kësaj here subjekti është i dorës së parë, mbase më i miri që kam pasur deri sot.
Nga e kaluara kam fituar pak përvoje me librat e mi. Ndaj e di që po të shkruaj me qetësi e frymëzim do të jem në gjendje ta krijoj sa më bukur.

Po ju vizitorë !! A ju ka pëlqyer ndonjë libër o tregimi im ?
E atëherë nëse ju lexues keni dëshirë të më ndihmoni mua si autor për botimin apo publicitetin e librit të ri  *këto gjëra kushtojnë të holla*, jeni te ftuar të më ndihmoni me një dhuratë/donacion sipas mundësive tuaja.. KLIKO djathtas tek butoni Donate.
  Faleminderit!

    Sidoqoftë mirupafshim
.

Nessun commento: